Obsługa podstawowa
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości;
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów;
- prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego;
- prowadzenie rejestrów VAT;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- sporządzanie i przekazywanie deklaracji podatku dochodowego osób fizycznych i prawnych oraz podatku od towarów i usług do właściwych urzędów;
- prowadzenie spraw płacowych;
- prowadzenie rozliczeń z ZUS;
- reprezentowanie przed Urzędem Skarbowym oraz ZUS w oparciu o udzielone pełnomocnictwo.
Usługi dodatkowe
- opracowywanie polityki rachunkowości;
- opracowanie schematu obiegu dokumentów handlowych i księgowych w firmie;
- opracowanie regulaminów i instrukcji wewnętrznych firmy;
- przygotowanie budżetu rocznego i analizy finansowej;
- sporządzenie biznes planu.
- sporządzanie i przekazywanie sprawozdań statystycznych do GUS;
- sporządzanie i przekazywanie sprawozdań z ochrony środowiska;
- sporządzanie wniosków kredytowych;